Preskočiť na hlavný obsah

Avon retiazka s písmenkami Safia/ Avon letters necklace


Dnes som sa rozhodla vám napísať o retiazke s písmenami Safia z Avonu. Pri objednávke retiazky dostanete abecedu s 33 písmenami (bez mäkčeňov a  dĺžňov) a niektoré písmena po 2 kusy - E, F, L, M, O, S a T. Potom ako ju obdržíte je to už len a len na vás. Zabavte sa vymýšľaním rôznych názvov. Môžete si poskladať vaše meno, heslo (dream, hope, love...). mesto (Paris, New York,...) či niečo vtipné (donut care namiesto don't care, TGIF), kreativite sa medze nekladú.



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moderné nafukovačky do bazéna

Nová predajňa Kik v Žiline

Dňa 18.augusta sa v Žiline otvorí predajňa Kik pri HyperTescu. Bude otvorená od 9 do 20.hodiny od pondelka do nedele. Od 18. do 19.augusta bude zľava 10% na všetok tovar iba v tejto predajni.


Ako osviežiť biely šatník a posteľ z Ikey/ How to spice up white closet and bed from Ikea

Ahojte, dnes som si pre vás pripravila článok o tom, ako som si oživila šatník a posteľ z Ikey. Obe sú bielej farby, posteľ Leirvik je kovová a šatník Brimnes drevený. Farba nábytku sa mi páči, nechcela by som hnedý ani čierny, ale občas si to proste žiada zmenu. Tieto nápady vás nevyjdu draho - od necelých 2 eur do necelých 15 eur.

Posteľ som si upravila baldachýnom z Ikey (je aj v bordovej, bežovej a modrej farbe) a svetielkami v tvare lampiónov z Lidlu. Predtým som skúsila aj iné dve varianty, o ktorých som písala aj v časopise Nový čas Bývanie. Bola to kvetovaná girlanda a vianočné svetielka, ktoré môžete vidieť v článku na fotografii nižšie.


Biely šatník možno ozdobiť tapetou. Ja som si vybrala kvetovaný vzor z Lidlu. Jedna rolka stála len 1,50 eur, tak som si kúpila rovno dve. Tapetu som nalepila na bočné steny okrem strednej so zrkadlom.

Tak ako, oslovil vás aspoň jedne z mojich nápadov? Ak áno, dajte mi vedieť v komentári, ktorý by ste vyskúšali aj vy.