Preskočiť na hlavný obsah

Nová farba vlasov


Tento týždeň som sa konečne rozhodla zbaviť svojho blond melíru a u svojej kaderníčky som prešla na tmavšiu farbu vlasov. S výsledkom som spokojná, aj keď vyšiel tmavšie ako moja pôvodná farba vlasov, po melíre už nie je takmer žiadna stopa. Uvidíme ako dlho vydržím a nepôjdem za sna moje obľúbené ombré, ale minimálne 3 mesiace si chcem užiť novú farbu vlasov. Pre tých, ktorý sú tu prvý raz môj melír vyzeral ako na fotke nižšie. Chcela som ho kvôli menšiemu oživeniu farby, keďže si rada zaplietam vrkoče a vždy vyzerali rovnako. Keď mi však melír začal viditeľne odrastať, už sa mi žiadalo inej zmeny. 




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moderné nafukovačky do bazéna

Ako osviežiť biely šatník a posteľ z Ikey/ How to spice up white closet and bed from Ikea

Ahojte, dnes som si pre vás pripravila článok o tom, ako som si oživila šatník a posteľ z Ikey. Obe sú bielej farby, posteľ Leirvik je kovová a šatník Brimnes drevený. Farba nábytku sa mi páči, nechcela by som hnedý ani čierny, ale občas si to proste žiada zmenu. Tieto nápady vás nevyjdu draho - od necelých 2 eur do necelých 15 eur.

Posteľ som si upravila baldachýnom z Ikey (je aj v bordovej, bežovej a modrej farbe) a svetielkami v tvare lampiónov z Lidlu. Predtým som skúsila aj iné dve varianty, o ktorých som písala aj v časopise Nový čas Bývanie. Bola to kvetovaná girlanda a vianočné svetielka, ktoré môžete vidieť v článku na fotografii nižšie.


Biely šatník možno ozdobiť tapetou. Ja som si vybrala kvetovaný vzor z Lidlu. Jedna rolka stála len 1,50 eur, tak som si kúpila rovno dve. Tapetu som nalepila na bočné steny okrem strednej so zrkadlom.

Tak ako, oslovil vás aspoň jedne z mojich nápadov? Ak áno, dajte mi vedieť v komentári, ktorý by ste vyskúšali aj vy.

Nákupy z Viedne - Primark, Lush, Depot,...

Konečne som sa po roku vrátila do Viedne na nákupy. Minulý rok som bola na Kärtner Strasse prvý raz vo Forever 21 a v Starbuckse a tiež som šla prvý raz metrom. Tento výlet bol rovnako špeciálny, kedže som šla prvý raz viedenskou Badner Bahn a nakupovala som v Primarku a v Lush. Všetky tieto obchody sú v zahraničí veľmi populárne, ale keby ste náhodou nevedeli, Lush je francúzska prírodná kozmetika známa svojimi  produktami do kúpeľa, Primark je jedne z najznámejších vo Veľkej Británií, Starbucks je slávna kaviareň po celom svete, ktorá už bude na konci mesiaca aj v Bratislavskom Auparku a Forever 21 je pôvodom americký módny obchod. Zrhnuté to teda máme a teraz späť k ceste. Rozhodla som sa hlavne kvôli Primarku pre Shopping City Sud vo Vosendorf južne od Viedne, do ktorej ide už spomínaná Badner Bahn. 

K nej sa možno dostať na prestup aj z hlavnej stanice, ale ja som cestovala z Petržalky a tak som sa ušetrila o jeden prestup vo Viedni. V meste som sa nestratila, ale v nákupnom cen…