Preskočiť na hlavný obsah

Recenzia na Apartmán Purple Zen v Splite


Minulý týždeň som strávila dovolenku v chorvátskom Splite spolu s mojou sesternicou a jej rodinou. Okrem mora a pláži ma naozaj potešilo bývanie, ktoré bolo ako na fotografiách asi 10-15 minút chôdze od najbližšej pláže. Ubytovanie mala na starosti jedna mladá žena, ktorá bola naozaj ústretová a dohovorili sme sa s ňou aj po anglicky. Apartmán mal jednu veľkú obývačku spojenú s kuchyňou, stenou bola oddelená jedálenská časť a potom mal spálňu a kúpeľňu. Vrámci ubytovania nechýbala práčka, umývačka riadu a podobné vymoženosti. Pohovka v obývacej izbe je rozložiteľná a tak sa do ubytovania zmestilo 5 osôb - 3 dospelí a 2 deti (je možnosť postielky). Skutočne som sa zamilovala do obývacej časti, v ktorej som spala, vďaka bielej obývacej stene s Led osvetlením a tehlovou stenou. Toto ubytovanie ma dokonca prinútilo rozmýšľať nad zakúpením staničných hodín ako mali tam v čiernom Londýnske, tak v Jysku predávajú rovnakú a bielu farbu New Yorkských, ktoré si chcem práve kúpiť ja. Celkovo bolo toto ubytovanie moderné, s prvkami fialovej farby ( steny, doplnky, kúpeľňa). Vrelo toto ubytovanie odporúčam, avšak sama nie som presvedčená či je úplne vhodné pre deti, kvôli nízko umiestneným zapínačom osvetlenia, bielemu nábytku a sklenenému jedálenskému stolu. Čo sa týka centra mesta je vzdialené len pár minút autom, ale určite by ste to zvládli aj peši alebo mestkou hromadnou dopravou.










Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moderné nafukovačky do bazéna

Nová predajňa Kik v Žiline

Dňa 18.augusta sa v Žiline otvorí predajňa Kik pri HyperTescu. Bude otvorená od 9 do 20.hodiny od pondelka do nedele. Od 18. do 19.augusta bude zľava 10% na všetok tovar iba v tejto predajni.


Ako osviežiť biely šatník a posteľ z Ikey/ How to spice up white closet and bed from Ikea

Ahojte, dnes som si pre vás pripravila článok o tom, ako som si oživila šatník a posteľ z Ikey. Obe sú bielej farby, posteľ Leirvik je kovová a šatník Brimnes drevený. Farba nábytku sa mi páči, nechcela by som hnedý ani čierny, ale občas si to proste žiada zmenu. Tieto nápady vás nevyjdu draho - od necelých 2 eur do necelých 15 eur.

Posteľ som si upravila baldachýnom z Ikey (je aj v bordovej, bežovej a modrej farbe) a svetielkami v tvare lampiónov z Lidlu. Predtým som skúsila aj iné dve varianty, o ktorých som písala aj v časopise Nový čas Bývanie. Bola to kvetovaná girlanda a vianočné svetielka, ktoré môžete vidieť v článku na fotografii nižšie.


Biely šatník možno ozdobiť tapetou. Ja som si vybrala kvetovaný vzor z Lidlu. Jedna rolka stála len 1,50 eur, tak som si kúpila rovno dve. Tapetu som nalepila na bočné steny okrem strednej so zrkadlom.

Tak ako, oslovil vás aspoň jedne z mojich nápadov? Ak áno, dajte mi vedieť v komentári, ktorý by ste vyskúšali aj vy.