Preskočiť na hlavný obsah

Môj Happy Planner - 1.DIY projekt: Náhrada za dierovačku k Happy Planner


Ahojte! Dnes som tu s mojím prvým DIY projektom k môjmu Happy Planneru. Tento organizér je známy tým, že stránky z neho idú vybrať vďaka dierkovému systému - zlaté kruhy, ktoré ho držia pokope (mimochodom majú dierky v tvare srdiečka) držia pokope stránky. Tie sa dajú vybrať nie klasickým vytrhnutím strany do boku, ale ťahaním papiera zhora nadol. Ja mám veľkosť Classic, ktorá je vlastne stredná veľkosť (na výber je aj mini diár a Big - veľký diár). Strán ich mám na rok a pol naozaj dosť, ale krásnych scrapbookových papieroch je tiež veľa a ja som sa dnes rozhodla vám ukázať ako si pridať pohľadnicu na vymaľovanie z Dráčika. Má motív Paríža a veľmi dobre ju bude vidieť na poslednej fotografii tohto článku. Pridávanie strán tu už bolo už dávno vďaka originál dierovačkám k Happy Planneru podľa vašej veľkosti diára - konkrétne k mojej stojí 32 eur (dosť - ja viem) a k tomu väčšiemu až 44. Takže ako ušetriť?


Na toto DIY budete potrebovať:
1.Papiere, ktoré boli nalepené na diári spredu a zozadu, keď vám prišiel - viď foto nižšie. Bez nich to nepôjde inak ako nákupom dierovačky. 
2.ceruzku
3.pravítko
4.lepiacu pásku
5.nožnice (áno, to je naozaj všetko!).


1.krok: Začneme tým, že si papierik (ja som zvolila predný) otočíme a vezmeme do ruky pravítko, ktoré umiestnime tak, aby sme získali obdĺžnik z tohto nepraktického tvaru, pre lepšiu predstavu, pozri druhý krok.


2.krok: Teraz vezmeme do ruky ceruzku a ňou si urobíme čiaru tak ako nás vedie pravítko. Táto čiara je rovnobežná s líniu, ktorá sa vsunie do diára.


3.krok: Vezmeme do ruky nožnice a odstrihneme nepotrebnú časť na obrázku vľavo.


4.krok: Nepotrebnú časť môžme vyhodiť, budeme pracovať len s tou s dierkami, ktorú otočíme dierkami doľava, aby sme ju neskôr mohli zasunúť do diára.


5.krok: Vezmite svoj papier, ktorý chcete pridať do diára a ceruzku. Priložte svoj papier na bielu vsuvku do diára a zaznačte si koľko budeme potrebovať a čo odstrihneme. V ďalšom kroku vám ukážem ako si toto zaznačenie urobiť presne na milimeter pomocou pravítka.


6.krok: Aby sme si predchádzajúci krok uľahčili mám ďalšiu fotku, pri ktorej použijeme pravítko na maximálnu presnosť. Vitajte na mojej hodine geometrie: Oba papiere položíme na seba tak, že vsuvka do diára bude pod naším, ktorý chceme pridať. Pravítko položíme na odstávajúcu časť vsuvky, z ktroej budeme strihať. Ceruzku si zaznačíme len tú malú časť vsuvky, ktorú odstriheneme - je rovnobežná s pravítkom, nie s papiermi! Pozri nižšiu foto s odstrihnutými časťami.


Vľavo je prvá časť, ktorú sme odstrihli hneď na začiatku a vpravo tá, ktorú sme strihali v poslednom kroku - prišli sme len o jednu dierku.



7.krok: Nachystáme si lepiacu pásku- v ideálnom prípade obojstrannú, ak takú však nemáte nevadí, ani ja som nemala. V tomto prípade si odstrihnete pásky 2x toľko ako má biely pásik. Túto lepiacu pásku umiestníme na vsuvku do diáru - jej hrúbka (zo strany fotky výška) okrem dierok bude vlastne celá zakrytá.


8.krok: Náš papier môžme prilepiť na lepiacu pásku na vsuvke  a bude vyzerať nejako takto:


9.krok: Náš papier vsunieme do diára tam kam len chceme. Ja som si vybrala poslednú dvojstranu kde sa nachádzajú poznámky a predposledná strana s citátom Live creatively.


Pre tých, ktorých možno napadlo, prečo celý tento postup so strihaním a nenalepiť celý papier dozadu - máte pravdu, aj tak sa to dá urobiť a možnože aj ja využijem zadnú stranu diáru podobne. Jednoducho sa mi to ale viac páči takto - kde to zo zadnej strany vyzerá hore hlavou asi nejako takto:


Nabudúce sa môžete tešiť na článok o všetkých mojich nálepkaách, wasi páskach, záložkách a podobne, ktoré nie sú značky Happy Planner, ale z rôznych obchodoch (Kik, Bershka, Ševt...).

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moderné nafukovačky do bazéna

Nová predajňa Kik v Žiline

Dňa 18.augusta sa v Žiline otvorí predajňa Kik pri HyperTescu. Bude otvorená od 9 do 20.hodiny od pondelka do nedele. Od 18. do 19.augusta bude zľava 10% na všetok tovar iba v tejto predajni.


Ako osviežiť biely šatník a posteľ z Ikey/ How to spice up white closet and bed from Ikea

Ahojte, dnes som si pre vás pripravila článok o tom, ako som si oživila šatník a posteľ z Ikey. Obe sú bielej farby, posteľ Leirvik je kovová a šatník Brimnes drevený. Farba nábytku sa mi páči, nechcela by som hnedý ani čierny, ale občas si to proste žiada zmenu. Tieto nápady vás nevyjdu draho - od necelých 2 eur do necelých 15 eur.

Posteľ som si upravila baldachýnom z Ikey (je aj v bordovej, bežovej a modrej farbe) a svetielkami v tvare lampiónov z Lidlu. Predtým som skúsila aj iné dve varianty, o ktorých som písala aj v časopise Nový čas Bývanie. Bola to kvetovaná girlanda a vianočné svetielka, ktoré môžete vidieť v článku na fotografii nižšie.


Biely šatník možno ozdobiť tapetou. Ja som si vybrala kvetovaný vzor z Lidlu. Jedna rolka stála len 1,50 eur, tak som si kúpila rovno dve. Tapetu som nalepila na bočné steny okrem strednej so zrkadlom.

Tak ako, oslovil vás aspoň jedne z mojich nápadov? Ak áno, dajte mi vedieť v komentári, ktorý by ste vyskúšali aj vy.