Preskočiť na hlavný obsah

Recenzia na knihu Sprievodca tehotenstvom

Kniha Sprievodca tehotenstvom bola prvou, ktorú som si vybrala si prečítať počas môjho tehotenstva. Stihla som to ešte v prvých mesiacoch prvého trimestra, hoci niektoré časti bolo ťažšie zniesť hlavne kvôli fotografiám a tomu, že sa tam dozviete naozaj všetko. Knihu napísal kolektív slovenských autorov, doktorov. Cena knihy je cca 20 eur podľa toho, kde ju kúpite. Je v nej však mnoho vecí, ktoré ma na nej práve zaujali.

Až na konci knihy po cca mesiaci aj čosi som si všimla, že máte aj kupóny na nákup v obchode Pre deti.

Vzor tehotenskej knižky (ja mám podobnú, ale predsa len o niečo inú)

Tehotenský kalendár je úplne super vďaka týždenným fotografiám, komentárom k dieťatku, prehliadkam a podobne.

Cviky na každý trimester a dýchanie plus bonusy nájdete na DVD

Ak len dieťatko plánujete alebo už čakáte, môžte sa tešiť, že knihu využijete pred aj po tehotenstve vďaka informáciám k plánovaniu počatia, menštruačnému kalendáru a informáciám po pôrode

Celkovo túto knihu môžem len a len odporučiť. Kúpila som si ju bez recenzií iných osôb a urobila som dobre. Čítala som aj jednu požičanú z kolektívu zahraničných autorov, no bola už staršia a zahraničné informácie nie sú také presné alebo nemusia byť typické pre Slovensko (u nás sa nerodí často doma, do vody a podobne).

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moderné nafukovačky do bazéna

Nákupy z Viedne - Primark, Lush, Depot,...

Konečne som sa po roku vrátila do Viedne na nákupy. Minulý rok som bola na Kärtner Strasse prvý raz vo Forever 21 a v Starbuckse a tiež som šla prvý raz metrom. Tento výlet bol rovnako špeciálny, kedže som šla prvý raz viedenskou Badner Bahn a nakupovala som v Primarku a v Lush. Všetky tieto obchody sú v zahraničí veľmi populárne, ale keby ste náhodou nevedeli, Lush je francúzska prírodná kozmetika známa svojimi  produktami do kúpeľa, Primark je jedne z najznámejších vo Veľkej Británií, Starbucks je slávna kaviareň po celom svete, ktorá už bude na konci mesiaca aj v Bratislavskom Auparku a Forever 21 je pôvodom americký módny obchod. Zrhnuté to teda máme a teraz späť k ceste. Rozhodla som sa hlavne kvôli Primarku pre Shopping City Sud vo Vosendorf južne od Viedne, do ktorej ide už spomínaná Badner Bahn.

K nej sa možno dostať na prestup aj z hlavnej stanice, ale ja som cestovala z Petržalky a tak som sa ušetrila o jeden prestup vo Viedni. V meste som sa nestratila, ale v nákupnom cen…

Crop topové šaty pre odvážne družičky (a nevesty)

K najnovším svadobným trendom sa pridávajú spoločenské šaty z dvoch častí - avšak nie z korzetu ako kedysi ale crop topu a sukne. Je vhodnou alternatívou pre odvážne družičky či dokonca nevesty. Základom však nie je ukázať bruško či pupok, ale praktickosť, ktorú pri šatách s dlhou sukňou nemáte (toaleta). Pri crop topových šatách je na udalosť akou je svadba potrebná high-wasted sukňa, ktorá akoby s crop topom vytvárala siluetu šiat. Pre inšpiráciu pridávam zopár fotografií, pričom netreba zabudnúť, že biela je tabu - iba ak je v kombinácií s inou farbou/farbami alebo vzormi.